Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

onsdag, september 06, 2006

Jag, en bloggare?

Det här är faktiskt något jag gått och funderat på ett längre tag men som vanligt när det inte är något måste med i bilden så skjuter jag upp saker i all oändlighet! Får jag bara en deadline så får jag också saker gjorda snabbt som attans!

Min blog kommer väl framförallt att handla om scrapbooking, både färdiga sidor och texter till kommande sidor, jag har ju som alla flygledare äkta teflonminne och behöver verkligen skriva ned saker för att komma ihåg dem! Ett och annat inlägg om fotografering och photoshop (mina senaste passioner) dyker säkert också upp. ;-)

Såja, då är det väl bara att sätta sig ned och försöka klura ut allt det där tekniska också, det är nog bäst jag ringer Tanja!

1 Comments:

Blogger tanja said...

Äääntligen, som jag har väntat på din blogg!!! Så bra att ha ett ställe där man kan se allt fint du skapar.

9/06/2006 10:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home