Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

torsdag, september 07, 2006

Hjälp vad har jag gjort?

På något sätt har jag lyckats ta bort funktionen som gör att ni kan posta kommentarer till mina inlägg! Nu har jag försökt fixa tillbaka det hela kvällen men har ingen aning om vad det är jag har gjort! Om det är någon som har en idé om vad felet är vill du snääääälla maila mig på ullis45@hotmail.com? Tack!!

Tillägg: Nu ser jag en comments ruta till det här inlägget men fortfarande inte till de gamla. Skumt! Nåja bara det funkar i fortsättningen så är jag nöjd! ;-)

2 Comments:

Blogger tanja said...

Se där ja, nu ska här kommenteras :)!

9/07/2006 10:49 em  
Blogger Lene S said...

Hei der! Dette var kul, Ullis! Jeg kommer til å besøke deg ofte :o) Jeg legger deg til mine linker, ok?

9/08/2006 10:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home