Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

onsdag, september 06, 2006

Kamerasvammel


Okej, bara för att testa på det där med att lägga till bilder i inläggen så kommer här min senaste LO. Anton som leker med maskar bara måste ju förevigas!

Fotona till denna togs redan i våras när jag fortfarande hade min älskade Konica Minolta Z5. Nog för att jag tyckte det började bli dags att byta upp sig till en systemkamera men jag hade väl inte behövt gå och trilla i havet med den gamla i hand bara för det *snyft*. Just idag dök iaf ersättningskameran från försäkringsbolaget upp, det blev en Canon S3 IS som verkar helt likvärdig med Z5 men som förstås tar ett tag att lära sig.

Därmed inte sagt att jag lagt systemkameraplanerna på hyllan. Både Canon och Nikon kommer med nya modeller i entusiastklassen nu i höst och det lutar just nu åt att det blir en Nikon D80 som inte finns i butikerna ännu. Den som lever får se, jag är HOPPLÖS på att bestämma mig när det gäller såna här dyra saker som man ska ha länge...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hihi han verakr djupt koncenterad där han leker med maskarna. :O)

Härlig layout.

Kommer titta in här fler gånger.

Kramen Anna

9/06/2006 11:15 em  
Blogger tanja said...

Vilken härlig papperskombo du har fått till på denna! Du är verkligen en mästarinna på att kombinera ihop papper från olika leverantörer.

Kram

9/07/2006 8:19 em  
Anonymous Anonym said...

En Nikon D80 har vi precis beställt :)

9/10/2006 11:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home