Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

lördag, september 09, 2006

BoM kurs dag 1

Så fantastsikt roligt det var att komma iväg på scrapkurs, det överträffade mina vildaste fantasier! Tusen tack Marie och alla andra deltagare som gjorde denna dag superkul!


Under 4h jobbade vi så svetten lackade och vi hann precis så mycket som det var meningen att vi skulle hinna, själv är jag imponerad av hur mycket det var! Kolla bilden:


Det vi har gjort är alltså att dekorera lunchpailen, Göra pärmen till vänster av tjock kartong och papper och sätta ihop alla insättsblad till pärmen samt klä in dem i papper. Hela grunden är lagd alltså, nästa gång blir det själva dekorerandet, kul!

Jag har aldrig skapat på det här sättet förut, dvs att någon annan har gjort själva designandet och man själv bara behövde göra ihopsättandet! Jag hade trott att det skulle vara jobbigt att inte få bestämma själv men det var faktiskt kanonskönt, kanske beroende på att jag litar på Maries designande till 120% ;-)

Imorgon ska jag släpa med mig kameran överallt, kanske jag kan få några fina höstiga bilder på barnen, jag är trött på att scrappa somrigt! ;-)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Shit vad bra ni jobbat! Jag är djupt imponerad över hur mycket ni hann.

Kul att jag hittade till din blogg förresten. Räkna med besök från mig =)

KRAM

9/10/2006 11:07 fm  
Anonymous Anonym said...

Men titta, där är jag ju på bild!

=)

3/08/2007 8:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home