Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

måndag, september 11, 2006

Ny utmaning i skissecupen, haka gärna på!

Oppgave 10:

Skisse: Tove Svartkjønnli har laget skissen for denne runden.
Format: Enkel albumside - 12x12, 8,5x11 eller A4

Spesielle krav til bidraget ditt:
1. Bidraget ditt skal ha en stor sirkel omtrent midt på albumsiden, du kan ha et eller flere bilder inni sirkelen, og alle bildene skal være innenfor kanten av sirkelen. Du står ellers fritt til å fylle sirkelen med det du vil.
2. Tittelen skal være i kontakt med sirkelen og være vertikal slik som på skissen.
3. Det skal være noe av metall på albumsiden din. Beskriv i teksten når du laster opp bidraget ditt hva og hvor gjennstanden av metall er.

Frist: Lastes opp i galleriet, under skissecup-kategorien, innen søndag 17. september kl 2200.

1 Comments:

Blogger Anne Marit said...

Lykke til Ullis !
Jeg er en STOR fan av deg ! jeg gleder meg over alle layoutene du deler - Tusen takk! :) Jeg beundrer alle de flotte detaljene som gjør arbeidene dine til noe helt spesielt ! :)

9/11/2006 9:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home