Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

måndag, september 11, 2006

Gårdagens scrap

Här kommer den sida jag scrappade igår kväll:

Den handlar om när Anton fick påssjuka, trots vaccinering!, och är väl inget mästerverk precis men jag tyckte det var kul att göra något lite annorlunda! ;-)

Just nu är Micke med barnen på öppna förskolan och jag har en liten scrapstund för mig själv. Den använder jag till att klura på PG skissen! Jag tror mig ha bestämt tema och i viss mån material nu måste jag bara välja och redigera foton innan jag kan sätta igång!

1 Comments:

Blogger T:o)ve said...

Så gøy å se at du også har fått deg en egen liten hybel ullis ;o)
Her blir det kos å stikke innom vettu :o)

Gleder meg til å se hva du får til av skissen denne runden!
Siden av Anton er forresten bare utrolig flott! Jeg elsker alle dine herlige og lekne detaljer ;o)

Kram!

9/11/2006 12:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home