Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

tisdag, september 12, 2006

För din skull mamma...











Mamma har lite svårt för tekniken på vissa gallerier så här kommer ett gäng "gamla" LO´s för hennes skull ;-)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varför har jag inte hittat din blogg förut? Underbara LOs, verkligen SÅÅÅ underbara! Lägger genast till dig bland favoriterna, så du kommer nog höra av mig igen. :-) Kramar!

9/12/2006 1:24 em  
Blogger Sanna F said...

Vilka super duper fina layouter du har gjort!!!
Allihop är helt underbara... Min favvo är ändå den med 26 grader på!!!

Jag ska snart lägga in dig på min länklista om det är ok?
Kram

9/12/2006 3:25 em  
Blogger MarieG said...

"Sötaste sommar" älskar jag bara!! Den är underbar!
Ha en bra dag!
//MarieG

9/12/2006 8:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home