Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

fredag, september 15, 2006

Jag är sjuuuk!

Så sjuk att jag faktiskt varit hemma från jobbet idag vilket är extremt ovanligt för mig! Fast det är inget värre än en vanlig förkylning som tagit ovanligt hårt, jag känner mig helt utsliten utan att ens ha gjort något :-(

Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för då väntar dag 2 av Maries BoM kurs och det ska verkligen bli kanonkul!!! Jag sitter precis med de sista förberedelserna, dvs skära ut de nyligen utskrivna fotona. Tror inte att det kommer att finnas tid till sånt i morgondagens hektiska schema så det är lika bra att ha det gjort i förväg! Det kommer att bli ett fantastiskt minne det här albumet!

På kvällen ska vi iväg på kräftskiva hos våra bästa vänner. De har nyligen byggt till sitt hus och det har blivit fantastiskt fint! Jag ser fram emot en jättetrevlig kväll med god mat och dryck! ;-)