Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

tisdag, september 12, 2006

Skissutmaning på SWE

Denna vecka var jag en av de designers på SWE scrapbook som fick i uppdrag att scrappa ett inspirationsbidrag till skissutmaningen. Åsas fina skiss och min tolkning kommer här:





Övriga designers härliga tolkningar hittar ni såklart på SWE scrapbook (länk till vänster)

5 Comments:

Blogger Lilo said...

Shit pomfritt vad lycklig jag är! Du har en blog! =) Varför har du inte meddelat mig det??? Nu har jag massor att titta igenom och njuta av! KRAM!

9/12/2006 9:03 em  
Anonymous Anonym said...

Får då lov att säga att du är en helt otroligt duktig scrappare som är värd varenda publicering du har haft och alla andra du kommer få i framtiden.

Jag är stum av beundrarn över din otroligt snygga layouter.

Anna Stenman

9/12/2006 9:24 em  
Blogger Erica said...

Åh, din blog är ju full av helt underbara LOs! Du är ju suverän på detaljer! Härligt!

9/12/2006 9:43 em  
Anonymous Anonym said...

Visste inte heller att du hade en blogg *lycklig*. Alla UNDERBARA Ullis-LO på ett och samma ställe!

Kram

9/13/2006 8:51 fm  
Blogger Evelina said...

Trevligt, så trevligt!! Att upptäcka att du hade en blogg menar jag. Dina layouter är så inspirerande och jag är jätteglad att kunna lägga din blogg till min "runda". Inspiration kan man aldrig få för mycket av ;-)

/Evelina

9/13/2006 10:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home