Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

måndag, september 18, 2006

Rekommenderas!



Den här fantastiska föreställningen var jag, mamma och barnen och såg på igår! Det var verkligen över all förväntan, vi hade väntat oss en liten barnföreställning men fick istället en stor , påkostad, "riktig" musikal! Nästan tre timmar lång var den dessutom men t.o.m. lilla Anton (2,5) satt som ett ljus hela tiden!

Det är såna här gånger jag börjar fundera allvarligt på mitt yrkesval, vore det inte helt fantastiskt roligt att vara scenograf eller kostymör? De som var det på denna föreställning hade verkligen överträffat sig själva, det fanns saker att titta på överallt! De hade många läckra scenlösningar och alla de färggranna djuren var döhäftiga!

Som sagt, bor man i Malmöområdet är detta verkligen något att släpa iväg familjen på!!

Vad har hänt annars i helgen då? I lördags var jag på andra delen av Maries BoM kurs och den var såklart lika rolig som den första! ;-) Tyvärr hann jag inte färdigt med albumet men jag hoppas kunna bli det i veckan och sen visar jag såklart upp det här. Ett sånt här album om sig själv borde alla göra, jag är så glad att den här kursen "tvingade" mig till det! ;-)

Och så blev det regeringsskifte i lilla Sverige, det trodde jag aldrig! Det ska bli spännande att se om det ger några märkbara skillnader....

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan tänka att den var superbra! Dina alster inspirerar verkligen, de är superfina!!! Jag hoppas det är ok att jag länkar hit?!

9/18/2006 9:03 em  
Blogger tanja said...

Grattis på födelsedagen!!!

Kram

9/21/2006 1:53 em  
Anonymous Anonym said...

Nu fick jag komma in och skriva grattis!!!

Hoppas du hade en bra fördelsedag.
Snuviga kramar från Engla också.

9/21/2006 11:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home