Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

tisdag, oktober 31, 2006

Har lånat en rolig frågelista från Sockergrynets blog

1.Vilken sajt besökte du senast?
Papirgleder Ett mycket trevligt norskt scrapforum där jag var gästdesigner förra året och just nu deltar i skissecupen.

2.Vilken sajt besöker du oftast?
Hotmail tror jag! Fast jag surfar på diverse scrapforum och scrapbloggar också dagligen.

3.Vad har du för dator?
En gammal Fujitsu Siemens som sjunger på sista versen..... Fast jag har ny fin flatscreen skärm och trådlöst tangentbord! Sist vi fick datorpaket via jobbet fick Micke själva burken och jag alla tillbehören, rättvist va? ;-)

4.Vilken text kommer fram om du trycker Ctr+V?Mailadressen till Jane på Scrapaddicted.

5. 5 saker du googlat på nyligen? (Beroende på datorinställning så kan det komma upp en lista i alfabetisk ordning om du dubbelklickar i skrivfältet på google.)
Tricket funkade inte för mig :-(
Men vad jag kan minnas så googlade jag häromdagen efter en bild på ett ax råg eftersom jag ville rita av det till min "Rågblond?" LO. Jag hittade inget användbart och skrotade hela idén.

Tack för lånet av listan Marie!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, troligen sa det ar

12/05/2009 8:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home