Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

torsdag, oktober 19, 2006

Rolig postdag!

Idag hade jag fått inte ett utan TVÅ scrappiga paket i posten, det är inte alla dagar som såna roligheter väntar när man kommer hem från jobbet :-D

Det första var ett härligt scrapgodispaket från de goa tjejerna på SWE scrapbook, tusen tack både till er och till sponsorerna! Jag blev såklart extra förtjust i embellisarna, älskar ju sånt där småplock vet ni! ;-)

Det andra var månadspaketet från Jenni Bowlin, jag härmar Elisabeth och lägger in en bild på det



Det var ungefär som väntat. Den här månaden passade papperna inte alls min stil men det är framför allt småplocket som jag gillar med det här kitet och det var helt OK! Jag använder ju väldigt sällan sakerna i9 paketet tillsammans utan sprider ut det lite här och var. Det är väl inte det som är meningen när man köper såna här färdiga kit men det funkar bra för mig! ;-)

Ikväll har jag scrappat en dubbel men jag orkar definitivt inte scanna nu, det får bli imorgon. Gonatt!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Ullis!

Din namne är på besök! Jag är ute och kikar efter nya bloggar och annat skoj att besöka när jag surfar. Mycket tid framför datorn nu i väntan på bebben. Vilket mysigt paket du såg ut att ha fått! Jag har ännu inte vågat mig på något månadspaket utrikes ifrån men det kanske får bli ett sådant någon gång!

Ha en skön helg!

//Ulrika (el krockan)
http://sweetsweede.blogg.se/

10/20/2006 1:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home