Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

onsdag, september 27, 2006

En ny skiss....

Runda 11 av skissecupen är igång sen i söndags och som vanligt sliter jag ordentligt med att få till det! :-(

Min första tanke var att scrappa det där roliga fotot på Anton med tungan men det kommer inte att funka så nu lutar det åt att det blir en sida med foton från stranden i somras, jag har ännu inte fått fotat några ordentliga höstbilder!

Här är rundans läckra skiss som är ritad av Tove:



Jag blev lite skrämd av det strama upplägget först men nu när de första bidragen är uppladdade har jag sett att det går att avvika ganska kraftigt från skissen och ändå bli godkänd, det gör ju det hela något lättare! ;-)

Jag är helt slut efter tre dagar på nya jobbet så nu ska jag bara försöka photoshoppa fotona till den här sidan och sen krypa till kojs. Jag ska ju iväg på konferens imorgon och då är det bäst att vara utvilad!! :-D

Ha det!

3 Comments:

Blogger banglamarie said...

...huh... ny skisse ja... disse skissene gir meg skikkelig hodebry. Har ingen ideer enda. Må jo få til noe. Lykke til Ullis!!Gleder meg til å se hva du får til!

9/28/2006 10:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Verkligen strikt skiss, men du fixar nog till ngt läcklert som vanligt!!
Kramkram

9/28/2006 12:07 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Hittade du ngt kul på mässan???

10/01/2006 7:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home