Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

lördag, september 23, 2006

Tvåa igen!!

Efter att ha hållit oss arma stackars scrappare på sträckbänken i ett helt dygn extra fick vi ikväll äntligen veta resultaten av runda 10 i skissecupen och minsann om jag inte lyckades kamma hem en andraplats igen, tjohoo! Alla tre rundorna som varit efter sommaruppehållet har jag kommit tvåa men fortfarande har jag inte vunnit en enda runda, vi får väl se om det kommer att hända eller inte...
Dagens resultat gjorde iaf att jag avancerade till en total tredjeplats i cupen, tjohoo igen! ;-)
Vann denna runda gjorde Dinnamor med en helt underbar stämningsfylld LO, kolla in hennes galleri på PG det är fullt av ögongodis! Ska försöka ta reda på om hon har nån blogg och länka till den också...

Nu ska jag sussa sött och drömma scrappiga drömmar! :-D

5 Comments:

Blogger Lilo said...

Grattis!!! Jag måste ta mig tid och kika in på Papirgleders galleri någon dag... men du måste lova att visa dina alster i bloggen också! =)

9/24/2006 1:06 fm  
Blogger tanja said...

grattis till din andraplats!

Kram

9/24/2006 1:57 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS, grattis Ullis. Vad himla kul. Nu måste jag rusa och se vad du hittat på för fint denna gången.

9/24/2006 2:50 em  
Blogger gudrun said...

Grattis, ullis!
Du er bare så utrolig bra. ;)
Du får få med deg noen flere scrappekompiser som kan stemme på deg neste runde av cupen. Da går det sikkert veien. ;)
Jeg kan desverre ikke stemme..... men jeg syns det er så masse fine bidrag til cupen. Jeg blir så imponert.

Ha en fin kveld.

G

9/24/2006 9:41 em  
Blogger banglamarie said...

Gratulerer med andrepalssen denne runden! Det gjelder å være jevnt god, selv om vi ikke vinner førsteplassen så ofte ;)

Utrolig flott layout! Lykke til videre :)

9/24/2006 10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home