Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

tisdag, oktober 03, 2006

Och så blev albumet!

Kom nu ihåg att jag inte kan ta åt mig äran för hur detta ser ut, jag har bara gjort hantverkandet designen står Marie Larsson för!

Först en bild på själva "låddan"



Och så framsidan av pärmen...



Till sist några av "insidorna". Först nu inser jag att barnen inte är med ens på ett litet hörn, jag får nog göra ett uppslag till och lägga till själv tror jag! ;-)















Nu börjar strax världens bästa TV-program, faktiskt det enda jag följer just nu......just det; Gilmore Girls! Ha det bra! ;-)

16 Comments:

Anonymous Anonym said...

Läckert! Den vill jag titta närmare på!

10/03/2006 9:29 em  
Blogger tanja said...

Vilken underbar BOM! Säger som Cia, den vill jag titta lite närmare på nästa gång vi ses...

10/03/2006 9:55 em  
Anonymous Anonym said...

Super Duper, Ullis! Har jag verkligen vetat om att du har en blog?! Efter den här hösten vet jag knappt vad jag heter längre. Kul att se att du fortfarande har full fart på scrapfingrarna! Kram Monica

10/03/2006 10:33 em  
Blogger Elisabeth said...

Vilken härlig BOM!!! En sån vill jag också ha!

10/03/2006 11:51 em  
Blogger Mikaela said...

Guuuud så snyggt!

10/04/2006 8:09 fm  
Blogger Evelina said...

Men ÅHHHH, så otroligt snyggt!! Vill också ha, vill också ha... ;-)

10/04/2006 10:26 fm  
Blogger Lene S said...

Wow.....det ble jo bare utrolig!! Fantastisk fint Ullis!

:o)

10/05/2006 4:37 em  
Blogger Unknown said...

En utrolig flott bok om deg selv....

Er veldig glad for at jeg har funnet frem til blog'en din, for jeg er en stor beundrer av dine flotte og kreative layouter...

Har jo sett en del av de via Papirgleder. Håper det er greit at jeg legger deg til i min link liste?:O)

10/05/2006 7:18 em  
Anonymous Anonym said...

Den blev ju jättefin! Får man verkligen allt det materialet på kursen? Jag har anmält mig till nästa...

10/05/2006 9:31 em  
Blogger Heidi said...

WOW...lekker, lekker, lekker!!!!!!

Kjempe glad for å ha funnet blog'en din!!
Håper du syntes det er ok at jeg legger deg i linkingen min. (Du er jo en av mine store inspirasjons kilder!!)

Heidi

10/05/2006 10:20 em  
Blogger Rita said...

Wow, så utrolig lekkert. Jeg har sett arbeidene dine flere steder og synes du er så dyktig. Gøy å finne frem hit. Gleder meg til å titte innom her flere ganger. :)

10/06/2006 12:02 em  
Blogger Zarah said...

WOW!! En sån vill jag med göra - såååå snygg!!!

10/08/2006 11:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Välkommen till Svensk Scrapbooking! (www.svenskscrapbooking.se)

10/08/2006 11:48 fm  
Anonymous Anonym said...

UNDERBART Ullis. Jag bara MÅÅÅSSSTTTEE gå denna kursen, vilket minne!!!!!

10/09/2006 9:41 em  
Blogger banglamarie said...

WOW!!! Knalllekkert!!!!

10/09/2006 11:43 em  
Anonymous Anonym said...

Åhh vilket mysigt album och vilken snygg luchpail!!

Anna

10/10/2006 8:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home