Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

måndag, oktober 02, 2006

Så blev den....



Inte mitt bästa resultat någonsin men jag blev iaf nöjd med pappersval och placering. Det här är en sån där typisk LO när jag bara borde ha SLUTAT innan jag pajade den! Vad skulle blommorna dit för? Och målningen i hörnet på fotot som jag fick täcka över med en blomma? Hade jag hållit den renare hade den nog varit bättre tror jag men jag klarar ju bara inte av att sluta pilla i tid!! :-( *sur*

Utöver detta har jag faktiskt hunnit med att färdigställa BoM albumet nu äntligen! Det var perfekt att göra i förra veckan när jag var för trött för att tänka på kvällarna (pga nya jobbet), Marie hade redan gjort tänket, jag behövde bara göra pysslet! ;-) Foton kommer imorgon...

Appropå jobbet så fick jag ett litet elddop idag. Jag skulle hålla intro på förmiddagen med eleverna och sen skulle en kollega ta över och hålla lektioner. Synd bara att den kollegan var sjuk! Då är det bara att hoppa in och lösa det, är man kurschef så är man :-S Som tur är hade jag en mer erfaren kollega till hjälp så vi klarade av det hyfsat tillsammans. Imorgon kommer instruktörerna och då ska vi börja spela i simulatorn. Förra gången den här kursen kördes ( i April) var jag en av de fem instruktörerna, nu får jag se det hela från andra sidan-kul! :-D

Ikväll orkar jag inte scrappa, jag tänker däcka i soffan med en bra film!

Kram på er!! ;-)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilka härliga glötare :-D

10/03/2006 11:50 fm  
Blogger tanja said...

Åhh, vad glad jag blev att få se en strålande glad Ullis på en LO, det gör man inte så ofta ;)

10/03/2006 2:11 em  
Blogger Heidi said...

Herlig, herlig løsning!!!! Overskriften din er SUPER!!!

10/05/2006 10:21 em  
Anonymous Anonym said...

Dina så kallade misstag ser då jag inte av. Tycker layouten är kanonsnygg.

Anna

10/10/2006 8:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home