Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

fredag, oktober 13, 2006

Äntligen lite flyyyyt!

Ja i scrappandet alltså. Jag har nämligen scrappat skissen jag visade i förra inlägget och jag blev riktigt nöjd! Dels med resultatet men framför allt för att jag fick ett sånt där härligt flyt i skapandet som jag saknat ett bra tag nu! Visserligen tog det tusen år att välja cardstock men allt det andra gick snabbt och lätt, visst är det härligt när det blir så! Nog svamlat, här är den



Det här var den första dubbelsida jag gjort på hela året tror jag! och det gav definitivt mersmak, kanske jag orkar ta tag i midsommar eller High Chaparrall härnäst? ;-)

PS. Skissen var dessutom perfekt för mig som skurit sönder mina höstpapper, här funkade det superbra med de små remsor jag hade kvar! :-D

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den kan du verkligen vara nöjd med! Kul att det lossnat lite och vilka härliga foton.

10/13/2006 9:23 em  
Anonymous Anonym said...

Hur snygg som helst! Wow!

10/13/2006 11:29 em  
Anonymous Anonym said...

Du är ju bara sååå duktig Ullis. Helt underbar!

Skönt att höra att det är fler än jag som ibland klipper "fel" *hihi*.

Kram

10/14/2006 8:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Jättefin var den! Härliga kort.

10/14/2006 11:01 fm  
Blogger Elisabeth said...

Fantastisk LO! Jag gillar allt och håller tummarna för att du kniper första platsen med den!

10/14/2006 9:12 em  
Blogger tanja said...

Underbar Ullis!
Jag gillar din "nya" stil och vilka härliga pumpafoton du har tagit.

10/14/2006 10:58 em  
Blogger banglamarie said...

Nydelig høstlayout! Skulle tro denne skissen var som skapt til deg, for du har løst den SÅ bra! Nydelige papirer til disse bildene. Og til bildene sier jeg bare: WOW!!!! :)
Lykke til :)

10/15/2006 3:24 em  
Blogger T:o)ve said...

Denne siden til skissecupen er bare kanonkcool ullis!
Digger gresskartemaet!!!
Så i rett tid da ;o) Må kjøpe meg noen snart tror jeg!!!

Lykke til :o)

10/15/2006 3:56 em  
Anonymous Anonym said...

Wow säger jag bara Ullis. Klart du ska vara nöjd, din layout är helt, helt underbar!!! :)

kram

10/16/2006 5:04 em  
Anonymous Anonym said...

OTROLIG, ja tappar ögonen här..ja den e otrolig på alla sätt.. UNDERBAR..hihi..

10/17/2006 1:21 em  
Anonymous Anonym said...

Åhhh vilken snygg dubbel!! Den skissen ska jag spara.

Kramen Anna

10/17/2006 4:48 em  
Anonymous Anonym said...

Den var hur cool som helst! *gillar*

10/22/2006 1:24 em  
Blogger banglamarie said...

GRATULERER ULLIS :)
En verdig vinner av denne runden med skissecup :)

Siden din er bare underbar!!!

HURRA FOR DEG :)

10/22/2006 6:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home