Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

torsdag, november 09, 2006

Jag fick ett mail från Cia

Och eftersom jag sett andra bloggare köra det här "kedjebrevet" tidigare tänkte jag göra detsamma! Om du läser detta och inte har gjort det innan kan du härmed känna dig utmanad! ;-)

Alltid finns det nya sätt att lära känna sina vänner på, här ett!

A) Fyra jobb som jag haft:

1. sommarjobb på ålderdomshem

2. Flygledare

3. Regler & metoder för Sthlm TMC (flygledare)

4. Kurschef (för flygledarelever)

(som ni ser hade jag inte precis någon omfattande karriär innan jag blev FL! ;-)

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen. (har inte sett om en film på tusen år men mina åttiotalsfavoriter var dessa)

1. Dirty Dancing

2. Pretty woman

3. Grease

4. Top Gun

C) Fyra platser jag har bott på:

1. Uppsala

2. Malmö

3. Sollentuna

4. Furulund

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på: (tittar nästan aldrig på TV, scrappar istället! ;-)

1. Gilmore Girls

2. CSI

3. Cityakuten

4. Vänner

E) Fyra platser jag har semestrat på:

1. Bahamas

2. Amsterdam

3. New York

4. Marocko

Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:

1. hotmail

2. scrappiz

3. SWE scrapbook

4. Papirgleder

G) Fyra favorit-maträtter:

1. Kan faktiskt inte svara! Jag äter det mesta med god aptit men känner ingen speciell passion för ngn viss mat, det ska vara sötsaker och bakverk för mig!

2.

3.

4.

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. Trivs bra just nu (Sitter hemma och scrappar)

2. På en trevlig scrapträff

3. På en rolig tjejmiddag

4. På en solig sandstrand

Det var lite värdelöst vetande om mig! ;-)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har antagit utmaningen! Kul att läsa lite om dig.

11/10/2006 9:04 fm  
Anonymous Anonym said...

Inte trodde jag att jag skulle få veta ngt nytt om dig, men Bahamas?!?!
Har jag helt förtränkt.
Är hemma med Pip för de ringde från dagis :-(

11/10/2006 12:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home