Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

torsdag, november 09, 2006

Lite halvnytt scrappat...

De här har ni kanske sett på andra ställen förut men jag har glömt att blogga dem, därför kommer de här.



Den här gjorde jag till veckans skissutmaning på SWE scrapbook. Jag älskar fotot på Becca i fören på en utflyktsbåt på landet! Ser ni hur många båtar vi möter? Den här farleden kallas för "Sjösexan" eftersom den är väldigt trafikerad och eftersom den följer västkusten precis som E6an gör, fyndigt tycker jag! ;-)



Förra helgen var det cybercrop på Scrappiz. Som vanligt kunde jag inte vara med "på riktigt" (jag förstår inte hur andra småbarnsmammor lyckas sitta hela helgen och scrappa, de måste ha änglar till män! ;-) men jag lyckades iaf få till denna enda LO. Det var dubbelskiss DT utmaningen och jag tyckte att skissen passade perfekt till en midsommar LO så så fick det bli!

Därmed är jag faktiskt färdig med alla mina sommarsidor (ja, t.o.m. High Chaparral men den blev för dålig för att visas! ;-) Skönt! Nu ska jag försöka scrappa lite höstigt innan det blir alldeles vintrigt även här nere i södern.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mmm, mumsiga sidor Ullis! Jag borde scrappa eller något istället för att sitta här och dega vid datorn. Men är man lite trött så är man...

11/09/2006 11:46 em  
Blogger Unknown said...

Nydelige layouter, Ullis... :O)

Jeg digger stilen din, det har jeg alltid gjort... :o)

Ha en god weekend :o)

11/10/2006 12:14 em  
Anonymous Anonym said...

I have never wanted to be able to speak a foreign language more LOL! I love your layouts tho!!

11/10/2006 11:28 em  
Anonymous Anonym said...

Yes Ullis!!! Exactly what Erica said!! I miss you!

SHanna

11/11/2006 7:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home