Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

tisdag, juli 10, 2007

Tuuuuusen tack!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva! Här trodde jag att det var väl ingen som hittade till min lilla blogg och så har jag fått 57! underbara varma grattishälsningar! Ni är fantastiska!! :-D

Jag trodde till att börja med att jag skulle kunna tacka alla gratulanter personligen men eftersom jag är på semester med extremt begränsad datortid så är det helt enkelt inte möjligt utan det får bli ett kollektivt TACK istället, hoppas det är okej!

Idag har jag fotat härliga sommarbilder på söta små kusiner så nu har jag scrapmaterial för hela hösten. ;-) Hoppas att alla andra också har en härlig semester!

Kram och tack igen! /Ullis

11 Comments:

Blogger Christine said...

Hej hej!!
Du glömmer väl inte att skicka din adress till mig;-)

7/11/2007 9:30 em  
Blogger Lisbet said...

Grattis till vinsten

7/12/2007 10:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Klart jag hittar hit. Älskar dina layouter. :O)

Sommarkramen Anna

7/19/2007 10:54 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS till vinsten!

Kram
Mette

7/26/2007 9:18 em  
Anonymous Anonym said...

grattis från mig med.

8/05/2007 7:32 fm  
Blogger Erica said...

Har precis hittat hit, du är en väl värd vinnare, GRATTIS!!!

9/12/2007 11:11 fm  
Blogger Pimmi said...

Du gör så fina saker, får hur mycket inspiration som helst av att titta runt här. Stort grattis!
/Emma

2/24/2008 4:20 em  
Blogger Biggan said...

Hej!
Vilka fina LO du gör!
Hittade hit via min son som haft dig som lärare idag! :) Han ringde och berättade att han hade haft en lärare som höll på med scrapbooking! Är själv lite mer kortmakare men "fuskar" lite med scrapbooking!

Hoppas han sköter sig!

MVH Birgit/Biggan

9/08/2008 5:17 em  
Blogger lantromantik said...

hej härlig blogg, mycket fint att se...

mvh jenny

10/19/2009 7:46 em  
Blogger Nina said...

Hallååå! Var blev du av? ....är vi några som undrar. Hoppas att du fortfarande pysslar!

Kram!

4/26/2010 10:39 em  
Anonymous Åsa/asamia said...

Ååååå så många fina LO du har på din blogg, har suttit och kikat en stund nu. Tack för titten!

6/02/2011 8:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home