Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

tisdag, november 28, 2006

Gästdesigner

Jag hade så stora planer på att vara en sån bra ambassadör för Scrapaddicted den här månaden och verkligen göra mitt bästa som gästdesigner, det gick väl sådär får man säga :-( Jag har i och för sig scrappat två sidor av kitet och har en till på gång men att vara nån speciellt aktiv ambassadör har jag ju inte lyckats med. Det är väl bara att inse att livet kommer imellan ibland. Det här nya jobbet tar mer kraft och energi än jag hade räknat med och jag har varken lust eller ork att sitta på nätet på kvällarna, jag som trodde att jag skulle ha en sån fördel av att vara hemma varje kväll nu när jag inte längre jobbar skift! Nåja, jobbet är kul även om det är krävande och scrappandet är ju avslappnande så det orkar jag med hyfsat bra, det där med att hänga i forum på nätet är ju egentligen totalt oviktigt när man tänker efter! ;-)

För att återgå till Scrapaddicted så är det en fantastisk affär! Jane är kanonduktig på att nosa upp de senaste trenderna och vara först ut med nya grejer, något som jag tror är nödvändigt för att överleva som scrapföretagare idag! Att hon dessutom är trevlig och ger snabb service samt att butiken bara tar 20min att köra till gör ju inte saken sämre precis! ;-)

Jag fick ett underbart gästdesignerkit från henne att jobba med. Det innehöll en mängd cardstock, 5st olika mönsterpapper från 2 olika tillverkare samt chipboardbokstäver och miniblommor från MM. Det här är vad jag skapat med kitet hittills:


På denna har jag lagt till egen cardstock i färgen Kraft från Bazzill. Jag har även använt två olika cirkelpunchar som finns hos Scrapaddicted.



Här är allt från kitet utom de stämplade löven, stämpel från Panduro.

Jag uppdaterar så fort jag hunnit scrappa min sista LO med kitet, förhoppningsvis ikväll! Tack för titten! ;-)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men, du är väl en jättebra gästis med så snygga skapelser! Förstår vad du menar med din nya favvis kraft. Jag har scrappat upp nästan 40 papper sedan i våras och nu är de slut. Vad ska jag göra?! Får skaffa en ny favorit...

11/29/2006 10:02 em  
Blogger gudrun said...

Så flotte sider du har lagd med det kit'et. :-)
Du må vel være en super ambassadør. ;-)
Fint å se innom bloggen din avogtil. Det er alltid mye fin inspirasjon å hente her. Tusen takk for at du deler, ullis. ;)

11/30/2006 12:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag får också slut på mina Kraft papper hela tiden... Fattar inte det med svart vitt och kraft går som smör!

Jättefina sidor du gör! Du är verkligen en stor inspirationskälla!

11/30/2006 1:25 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis till en mycket hedrande plats i Skissecupen!!! (Men jag tycker att du borde ha vunnit så klart. Surt!) Du är i alla fall vinnare för mig. Och som du vet är du min scrapidol! Stor Papirglederklem!

12/01/2006 1:41 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Läste just att du kom tvåa i skissekuppen!
Superkul och väl värd!

12/01/2006 6:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home