Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

fredag, december 01, 2006

En andraplats

Kammade jag hem i den totala skissecupen på Papirgleder! Jag är närmast i schock! Det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle placera mig så bra!! Det har varit en otroligt rolig men också ganska ansträngande tävling av och till så nu ska det både bli väldigt skönt och väldigt tomt när den är slut!



Som ni ser på den här bilden stack en av mina favoritscrappare, Banglamarie, av med totalsegern. Hon är verkligen en värdig vinnare som levererat högklassiga bidrag hela året! En annan favorit, Carine, knep tredjeplatsen och för Dinnamor som också imponerat på mig under hela året blev det en sjundeplats.

Tack för den här roliga tävlingsformen PG, hoppas den återkommer igen nästa år! :-D

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer med 2.plassen :-)
Du lager noen utrolig flotte sider.
Jeg er nesegrus av beundring!

12/02/2006 12:21 fm  
Blogger Heidi said...

Gratulerer med en velfortjent 2.plass!!!!! Du har vært en av mine favoritter gjennom hele sesongen, du har en evne til å lage spennende, kreative og flotte layouter!

Ha en flott helg.

Heidi

12/02/2006 10:47 fm  
Blogger Marie said...

Gratulerar till andraplatsen med ditt fina alster

12/03/2006 11:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis till andraplats! Du är underbart duktig :)
Kram Theresa

12/03/2006 6:18 em  
Blogger banglamarie said...

Gratulerer med andreplassen :) Du er knallflink!!!! Jeg er en stor beundrer av dine arbeider! Du er dyktig og kreativ!

-Marie

12/06/2006 12:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis superduktiga du!
Alltid lika roligt att titta in här hos dig :D

Kramar

12/06/2006 9:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home