Ullis scrapblog

Om livet i allmänhet och scrapbooking i synnerhet.

Min bilder
Namn:

Jag är en scrapfrälst småbarnsmamma som jobbar för mycket och tycker att dygnet har alltför få timmar! Jag är invandrad skåning och bor utanför Lund med min sambo Micke och mina barn Rebecca(5,5) och Anton(2,5). Jobbar gör jag som flygledare på Sturup där jag sköter trafik över södra Sverige samt till och från Köpenhamn.

onsdag, december 06, 2006

Jag är ingen kortmakare....

Men när en jobbarkompis i veckan fick sitt tredje barn och vi skramlade till en present på kontoret så kändes det som läge att ställa upp med ett kort. Såhär blev det;



Jag är ganska nöjd faktiskt med tanke på hur svårt jag tycker att detta är jämfört med scrapping! Med det sagt måste jag såklart också rikta ett stort tack till Linda (Muhren), utan dina fantastiska skapelser att inspireras av hade det med största sannolikhet blivit ett stort ingenting av det här kortet! Du är bäst! :-D

Dessutom var det roligt för kortet blev så väl mottaget. Inte av jobbarkompisen (pappan) såklart, han fattade nog inte ens att det var handgjort! Men dan därpå kom han och sa att hans fru hade blivit så imponerad och var jättesugen på att testa på själv! Såna ggr är det verkligen kul att ge bort handgjorda grejer!! Jag ska ha en prova-på kväll för tjejerna på jobbet efter nyår så då kan hon ju haka på, ju fler som trillar ned i scrapträsket desto bättre! Eller.....? ;-)

6 Comments:

Blogger Lilo said...

Jättefint kort Ullis! Jag säger som du, tur vi har Linda att inspireras av på kortfronten. ;)
Du har gjort mycket fint här i bloggen nu!!!

12/06/2006 10:37 em  
Anonymous Anonym said...

Du fixade ju detta med kort galant Ullis, tyckte kortet blev superbra!!!

Vad roligt med gensvaret. Har också lyckats dra ner någon i detta träsk och då tycker jag man har lyckats med att förmedla och smitta andra med den glädje detta ger oss.

12/07/2006 8:30 fm  
Blogger Lene S said...

Jo visst er du en kortmaker! Dette ble jo superfint! :o)

Håper alt står bra til, og at dere får tid til å nyte førjulstiden!

KRAM!

12/07/2006 9:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Superduperfint kort! Det där har du ju inga som helst problem med! :-)

12/07/2006 6:13 em  
Anonymous Anonym said...

Du är visst en kortmakare, en duktig sådan :D

12/07/2006 6:29 em  
Blogger Linda Muhr said...

Du är underbar, tack snälla!, det var precis vad jag behövde höra!

Ett underbart kort du har gjort som jag nog kommer att lifta!!
Ha en underbar helg..

*kram*

12/07/2006 9:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home